Teveel ami's en nog meer onderweg

Oké, ik heb dus echt té lang weer niet geupdate. Slecht, slecht, slecht. Dus nu zit er maar één ding op: jullie overspoelen met ami's. En dit zijn ze nog lang niet allemaal, er moeten namelijk nog heel wat eerst op de foto. Ennn... ik heb mijn eerste ami echt zelf ontworpen :D Komt binnenkort ook hierop te staan.





Uit het tweede boekje van Christel Krukkert.





Dora voor mijn nichtje. En ja, ik zou een hele slechte kapster zijn :P (patroon van k and j dolls)







Zeb de Zebra met onmogelijke knooppoten :P (patroon van Madison's Craft Nook)





Nijntje voor mijn jongste nichtje: hij is zo favoriet dat ik nu aan nummer 2 moet beginnen :D





Lovebirds met hele irritante ogen die 20 keer opnieuw moesten :P (patroon van Disney Prinsesses van Kawaii GurumiKawaii Gurumi. Tja, ik ben gewoon een grote fan van Belle en Assepoester... :D Jammer genoeg is het haar van Assepoester niet helemaal gelukt.







Wat losse sleutelhangers, daar heb je er nooit teveel van! (patronen: parkiet en walvis, schildpad komt uit het eerste boekje van Ana Paula Rimoli).









Mijn grote trots: Nightowl by Alan Dart (patroon niet meer verkijgbaar). Mijn eerste brei-amigurumi,en meteen een grote. Ik schaam me een klein beetje om te zeggen dat hij een naam heeft (Flip) en bij mijn bed staat. Maar hij is gewoon leuk!











Lion and the Lamb. Ik vond het wel passend om deze samen naast elkaar te zetten. Patroon van LuvlyGurumi.





Even tussendoor een minimeisje (kraamcadeautje). Patroon van k and j dolls.







En een kraamcadeautje, weer een Dreamy Giraffe by Irene Strange.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen