Applicatiecursus

Aangezien er voor mij nog zoveel te leren valt, heb ik besloten om mee te doen met een applicatiecursus die gratis op internet gegeven wordt! Zelfs voor extreme beginners als ik, is het goed te doen!

Meer informatie kun je hier vinden: http://qddshop.blogspot.nl/


Deze blokken gaan we maken,en je kunt ook eventueel de hele quilt maken. Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen, voorlopig worden het losse blokken - of ik ga per week kijken of de techniek in een quilt gebruikt wordt die ik wil maken, en het daarmee oefenen. Ik heb zelf nog niet echt heel veel stof die ik zo even kan gebruiken, elk stofje dat ik heb gekocht heeft een doel (en ik hoop dat het groot genoeg is voor dat deel). Misschien kan ik een stukje van de sterren gebruiken, daar heb ik iets teveel voor, maar ik weet niet precies hoeveel omdat ik nog niet weet hoe groot hij gaat worden... Dus ik denk dat ik desnoods toch maar even in de voorraad van mijn moeder duik, die heeft nog veel ongebruikte stofjes uit haar eerste quiltperiode (1991-2003), en dat ik dit dan echt als oefenen zie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen