Leuke Lapjes

Ik vind het altijd erg leuk om op Etsy te zoeken naar stofjes, wolletjes of gewoon nerdy accesoires. De collectie is enorm groot, en hoewel je wel op de verzendkosten moet letten, vind ik het wel heel betaalbaar. En het is zoiezo erg inspirerend om leuke kleurencombinaties te vinden!

Hier zijn een paar van mijn favoriete stoffen die ik op Etsy heb gevonden (natuurlijk met link naar de winkel)!




























En ook kant mag niet in mijn collectie ontbreken! 






En mijn absolute favoriet die al tijden vrij hoog op mijn verlanglijstje staat: een bolletje zijde van DyeForYarn. Ik kan zelf niet tegen wol, en in acryl en katoen hebben ze meestal geen semi-solids... Dus dan is zijde een perfecte, maar erg dure, oplossing. 



4 opmerkingen:

  1. Wil je dit NOOIT meer doen LOL! Nu ligt er zoveel kwijl op mijn toetsenbord! Echt super mooie stofjes hebt je al verzameld! Welke ga je gebruiken voor de applicaties? Of ga je de technieken gebruiken in die mooie stitchery quilt of een andere quilt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha! Ik ben blij dat je ze leuk vindt! Ik vind ze zelf ook helemaal geweldig... Helaas heb ik de meeste stofjes nog niet, daar heb ik eerst een budget voor nodig :P De bovenste twee heb ik inmiddels al wel besteld, maar het duurt nog 3 weken voor ze aankomen, dus die kan ik niet gebruiken... Ik weet nog niet helemaal precies hoe ik het ga doen met de applicatiecursus, of ik "leen" wat lapjes van mijn moeder en doe het originele patroon mee, of ik probeer het op een quilt die ik al heel lang wil maken (Tailfeathers van Cinderberry Stitches)... Ik denk toch het eerste, omdat ik het kleurenschema van de quilt nog niet helemaal heb bepaald en nog geen lapjes ervoor in huis heb...

      Verwijderen
    2. Probeer het met lapjes van je moeder. De TF is te mooi om als proef te gebruiken! Heb je ook een email adres? Dan kan ik je vraag even beantwoorden! Groetjes, Marianna

      Verwijderen
    3. Je hebt mail! ;) En ja, ik denk dat het uiteindelijk inderdaad toch lapjes van mijn moeder gaan worden! Dat is niet erg op zich, in de jaren 90 hadden ze toch ook best wel leuke patroontjes, eerlijk gezegd!

      Verwijderen