Losse Draadjes

Het is de bedoeling dat dit een handwerkblog gaat worden. Want: eindelijk na 20 jaar proberen van moederskant, ben ik toch eindelijk begonnen met quilten! Wat me vooral over de streep trok, is de laatste trend in quiltland: stitchery. Het combineren van borduurwerk en patchwork. En om mijn vorderingen bij te houden, ben ik nu deze blog gestart. Maar dat zal zeker niet het enige zijn, want ik haak en brei ook wat af. En ik heb ook al heel wat projecten af, wat terzijnertijd ook wel geshowt zal gaan worden. En dan kan ik natuurlijk ook alle projecten van mijn moeder er meteen bijplaatsen, dat is wel zo gezellig.

Om te beginnen maar eens een foto van mijn stitchery project. Ik heb nu 4 van de 9 stitcheries af, maar ik probeer het een beetje uit te stellen, omdat ik het zo ontzettend leuk vindt om te stitchen! Het patroon is Sublime Seasons van Cinderberry Stitches.

En om het even mooi neer te leggen, heb ik gebruik gemaakt van de ene helft van mijn moeders regenboogquilt. De andere helft is ook bijna af en hij wordt echt geweldig!


Note to self: de closeups moet ik ook nog even uploaden.

Waarom "Losse Draadjes"? Nou ja, vooral omdat die door het hele huis slingeren. En er nog wel eens een draadje los zit, letterlijk en figuurlijk. En misschien ook een beetje door mijn neiging om heel veel projecten tegelijkertijd te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten