Mijn Quilt Wachtrij

In het Engels heet het zo mooi, een queue... Nog steeds geen flauw idee hoe ik het moet uitspreken, maar bij Ravelry word ik altijd weer helemaal blij als ik een project aan mijn "queue" kan toevoegen. Helaas bestaat er nog geen ravelry voor quilters! Nou ja, dan maar een blogpost.

Wat mijn eerstvolgende quilt wordt, is een quilt van Anni Downs, The Simple Life, met allemaal leuke quotes en stitchery erin verwerkt! Bij mij gaat ie natuurlijk wel in knalkleuren verschijnen, dat moge duidelijk zijn! Ik denk dezelfde kleuren als de etui die ik nu aan het maken ben (uit hetzelfde boekje).


Dan heb ik nog Tailfeathers van Cinderberry Stitches liggen.


Ik heb al een kleurenschema verzonnen, zo ongeveer:


En dan is er nog de mysteriequilt Vignette in Stitches (ha, weer een knalkleurenproject!)! Dit plaatje komt van Lilabellelane, op haar blog staan nog meer foto's!


En Leanne's House van Leanne's House, ook met hele kleine schattige stitchery bloemetjes!!




En ik vind deze ook wel echt helemaal geweldig... Some Kind of Wonderful van Anni Downs. 



En dan zijn er ook nog wat losse projecten die ik erg leuk vind, uit hetzelfde boek!








En nog uit Anni Down's andere boek, The Simple Life:




Matilda's Music Tote van Anni Downs (los patroon)


Little Birds Quilt uit het boekje "Little Birds" (een aanrader!! Superschattig boekje!!)







Voorlopig genoeg te doen dus! 




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie plannen allemaal, ik kan me voorstellen dat je niet weet waaraan te beginnen. De Little Birds Quilt met het prachtige blauw is een favoriet van mij, heb het zojuist aan mn blauwe Pinterest board toegevoegd.

    Succes met je quiltplannen! Dus dan zeg ik maar Happy Quilting, groetjes, Fleur ---> die aan Happy Knitting doet ;-)

    PS - Queue spreek je uit als 'kjoe' if I am not mistaken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, toen ik die Little Birds zag, had ik meteen zoiets: ik wil leren quilten. Dat heb ik uiteindelijk nu dus ook gedaan, haha, al is de quilt wat verder in de wachtrij gekomen toen ik nog meer leuke dingen zag! Plus het is freestyle naaimachinewerk, iets wat zowel ik als mijn moeder niet kunnen (alles met de hand, geen naaimachine). Maar ooit komt ie er wel denk ik!

      Ik merk dat het goed is om wat afwisseling te hebben, ik haak nog steeds (en breien, maar daar ben ik zo slecht in!), maar voor mijn armen is dit beter. Ik heb hem trouwens langs zien komen op pinterest, leuk!

      Jij ook heel veel Happy Knitting! ;) Ik zie je projecten vast wel weer voorbij komen op Ravelry!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke plannen allemaal !
    Zelf ben ik met de Sweetheart Houses bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps ... Ik kon net niet verder typen.
    Bij de SH -quilt ben ik nu met het voorlaatste blokje bezig. Voor mij de eerste keer dat ik een applicatiequilt deed.
    Ik ga zo nog even verder lezen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen