Sublime Season: Een Close up

Bij de eerste post had ik de eerste 4 stitcheryblokken van de quilt "Sublime Season" heel klein laten zien, maar ik wilde ze toch nog even wat dichterbij halen. Je ziet hier trouwens heel goed dat de roze DMC van metallic garen is en de rest gewoon DMC-garen, ook al heb ik geen flitser gebruikt. Ik had gehoopt dat het niet zo zou opvallen, ik kon namelijk geen gewone knalroze DMC vinden.








Ik heb deze lapjes uitgezocht voor de quilt, ik ben van plan om er een knallende boel van te maken. De kleuren kunnen me eigenlijk nooit fel genoeg zijn! Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb deze foto op de tablet genomen.




2 opmerkingen:

  1. o deze heb ik hier ook kant en klaar liggen als pakket en kom er gewoon nooit toe om te beginnen! Eerst eens wat UFO's weg werken, dan mag ik weer wat nieuws beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dit is zo herkenbaar! Ik ben pas net 2 maanden begonnen met quilten, en ik heb nu al 3 projecten tegelijkertijd! En het patroon voor nog 7 andere projecten... En het erge is dat ik die al had verzameld voor ik überhaupt wist of ik quilten leuk zou vinden om te doen. Maar ik kan zeggen, deze stitcheries zijn erg leuk om te doen! Vooral het transfer papier is erg handig, scheelt enorm veel tekenen! Eén tip: leg het niet in de zon en neem het ook niet mee in het vliegtuig, op de één of andere manier verdwijnt het dan van de stof... Ik ben nu expres de stitcheries heel erg langzaam aan het doen, omdat ik het zo leuk vindt om te doen.. Best wel erg :P

    BeantwoordenVerwijderen