Wat verlate kerstprojecten

Omdat het nog nét kan, zo begin januari. Dit is mijn 2012-kerstprojectje geweest, een probeersel van vilt. Verrassend goed gelukt! Het patroon heb ik gekocht op de Handwerkbeurs, ik heb alleen geen idee meer van wie het precies is. En op de achtergrond zie je trouwens ook nog een klein stukje van mijn moeder's kerstquilt. Ik denk niet dat ik die groot mag laten zien, want ze is er niet helemaal tevreden over. Een paar naadjes sluiten niet helemaal aan... Tja. Tegen de tijd dat ik mijn eerste projecten ga showen, denk ik dat er wel meer niet aansluit - dan valt het bij haar in het niet!


Vorig jaar heb ik ook wat uiltjes gehaakt voor de kerstboom. Mijn vader is helemaal weg van uilen, en wij vinden ze ook wel erg leuk, dus dat komt mooi uit! In totaal zijn het 16 uiltjes geworden, in deze drie soorten:

Patroon: Matawi's Crea's

Gratis patroon: Tiny Owl


En nog een roodborstje ertussendoor. 

Patroon: Advent Calendar van Alan Dart

Vorig jaar hebben we ook het vilten ontdekt. Deze patronen komen allemaal uit het boek "Fa La La Felt":







En nog eentje voor op mijn kamer:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen