De postbode bracht weer wat leuks...

Namelijk, het pakketje dat ik had besteld van Etsy!


Ik was weer meteen helemaal verliefd! Het zijn 14 lapjes van 23x25 cm ongeveer. Het is dus niet echt geschikt voor een hele quilt, maar zeker wel geschikt voor de kleine projecten die ik nog wil maken (wat dus ook precies de reden is dat ik ze heb gekocht). De kleuren zijn echt geweldig, en de printjes nog meer (ik hou van typografie!).


Tadaa, ook opgestapeld zijn ze erg schattig. Maar dit was niet het enige... tussen de lapjes zaten nog een paar verrassingen ook!


Een klein dik kaartje (soort onderzetter) met een mooie tekst erop, een kaart met "love" erop (altijd handig, zeker nu ik ook een aantal bruiloften in het vooruitzicht heb), en allemaal decoratie stickers! Het zijn allemaal reepjes, erg schattig! Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar ik heb al wat ideeën.

En ik moest de envelop er ook even bij doen. Al dat Chinees erop enzo, ik voel me gewoon ineens heel internationaal, haha!

Maar goed, deze shop op Etsy is dus echt aan te raden! En het pakketje kwam trouwens nog sneller dan die uit de Verenigde Staten, daar wacht ik nog steeds op (met smart natuurlijk :P).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen