Shawls deel 2


Hier is deel 2 van de shawls! 

Ik begin met mijn grote trots, de Kornblomst. Met dit patroon leerde ik allemaal nieuwe technieken, het duurde dan ook erg lang voor hij af was, maar ik ben ontzettend blij met het resultaat! Deze is trouwens ook weer gemaakt met Katia Syros. 





En voor de verandering is dit een gebreide shawl, alweer met Katia Syros. Dat was een kriem zeg! Over het afhechten (met picots) heb ik 9 uur gedaan. 9 uur!!!! Niet te geloven... En het was ook ontzettend lastig om te doen, maar het is me gelukt! Op de foto is hij trouwens op onverklaarbare wijze een beetje blauw, maar het hoort echt grijs te zijn, zoals de foto daaronder. Het patroon is Sweet Dreams van Boo Knits. 



Deze shawl was de eerste die ik gebreid heb. Het is een ideaal beginnersproject, Summer Flies van Donna Griffin! Ik heb hem in acryl gebreid (Nomotta Bravo), zodat hij lekker warm is. Ik heb hem gespannen, en toen heel voorzichtig gestreken met de strijkbout, zodat hij in de juiste vorm zou blijven zitten. 



Omdat ik het patroon zo leuk vond, heb ik er ook nog één in het roze gemaakt, met ONline Linie 163 Bingo! 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen