Heel Hollands

Eigenlijk stamt dit leeuwtje nog van het EK 2012... toen was het een heel gedoe om hem net voor de wedstrijd af te hebben! Maar aangezien het nu heel Hollands is, met eind april het aftreden van de Koningin, dacht ik dat het tijd was om hem nu te delen op mijn blog. Oké, en Echtstudio heeft ook een hele leuke actie... Dat is heel misschien wel de echte reden dat ik deze post nu publiceer in plaats van ergens in de zomer, zoals de planning was :P

Anyway, een oranjeleeuw dus! Hij is gehaakt met Phildar Aviso, en het patroon komt van Echtstudio. Het was erg leuk om te doen, ondanks het vele stressen. Alleen al die tenen... je bleef bezig, haha!


Ik heb gisteren trouwens ook het nieuwe boekje van Christel Krukkert besteld, Ik Hou Van Holland En Haken. Op de facebook van Christel zag ik al een paar hele leuke dingen voorbij komen, waaronder onze koningin, Willem-Alexander en Maxima, Rembrandt, tegeltjesmannetje en vrouwtje, en Sinterklaas! 


Als het goed is krijg ik het boek morgen binnen, en hoewel ik momenteel niet echt heel veel meer haak, denk ik dat ik het toch niet kan laten, en meteen weer begin. Het staat tenslotte erg gezellig, zo op de schouw met deze speciale koninginnedag! 


2 opmerkingen: