Mutsen en Watjes

Mijn nieuwe blogstaat online! Aangezien het nu een wat algemener thema is dan normaal (ik schrijf columns over mijn ziekte ME/CVS), dacht ik dat het misschien wel leuk was om ook hier te delen.

Mutsen en Watjes

De zwart knipperende cursor staart me aan. Ik heb zin om weer aan een nieuwe column te beginnen! Vol enthousiasme typ ik de eerste regels, tot ik achter me een bekend gefladder hoor. En ja, nog geen seconde later crasht er een vogel in mijn haar. Ik blijf stug doortypen, maar het heeft geen enkele zin, die vogel baant zich een weg via mijn oor naar mijn neus, vervolgens over mijn schouder en - huppeldehuppel - naar mijn vingers toe. Het is weer zover. 

Lees hier verder: http://eressea-me.blogspot.nl/2013/04/mutsen-en-watjes.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen