Een pakketje... en wat voor één!!

Naar aanleiding van een reactie op mijn vingerhoedjesquilt, kreeg ik vandaag een fantastisch pakketje binnen... Meer dan fantastisch, overweldigend!!


Haha, ja, ik heb mijn achternaam mooi weggephotoshopt ;) In de envelop zat trouwens ook een hele mooie kaart!



Maar het gaat eigenlijk om de inhoud:


Het hele pakketje zat tot de nok toe volgestopt met rolletjes! En in die rolletjes zaten allemaal verschillende lapjes in rood-wit! Helaas was ik iets te enthousiast en vergat ik een foto te nemen van alle lapjes voor ik ze uitpakte... Oeps! 


Ik heb ze geteld... het zijn er 157!!! 157 unieke lapjes! En ze zijn helemaal fanastisch, ik vind gewoon echt elk lapje leuk (dat had ik niet verwacht)! 

Kijk, hier zijn de lichte lapjes:


En de rode lapjes:


Ah nee, zo kun je ze helemaal niet goed zien! Hier zijn ze in delen:





En dan waren er ook nog een paar speciale pakketjes, waar een persoonlijke noot bijzat:





Dat maakt dat de lapjes ook voor mij nu heel speciaal zijn!

Mijn vader keek trouwens ook zijn ogen uit toen ik het pakketje uitpakte, en was vooral een fan van deze (en degene met uiltjes natuurlijk, omdat dat zijn logo is):


Hij heeft via google maps uitgezocht dat het in het puntje van Florida ligt... Haha! 


Jullie snappen nu wel wat ik ga doen, hè? Gister ben ik vooral druk bezig geweest met lapjes knippen om terug te sturen (ik kwam maar tot 75... maar ik heb wel iets grotere gedaan om het hopelijk iets te compenseren). Maar nu... nu is het stempeltijd :D 

Nogmaals ontzettend, ontzettend bedankt, Diana! 

En mensen, check haar blog, die is erg leuk!!! 




4 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing. Een doos die ZO vol zit. Ze zijn allemaal prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hè! Ik ben helemaal blij :D

      Verwijderen
    2. Wat een leuke verrassing! Soms droom ik over zoiets en dan.... ach je, wat hebben we toch een leuke hobby!
      Groetjes Marijke

      Verwijderen
  2. Fijn dat je er ook zo van kan genieten. De lapjes zijn dus in goede handen beland! t Zet mij weer aan tot afmaken want ik kwam tussen mijn UFO's ook nog rode lapjes tegen (eerst eens zien wat er van over blijft) toen ik daar vanmorgen weer eens naar keek.

    BeantwoordenVerwijderen