Diep in de zee...

Eindelijk... na geloof ik twee jaar is het weer gelukt om een keer af te spreken met Seger. Dit keer bij hem thuis - en daar is sinds kort een hele schattige poes te vinden. En daar hoort natuurlijk een erg verlaat "kraamcadeautje" bij! Aangezien Seger zelf nogal gek is van walvissen/dolfijnen, was de keuze niet moeilijk. 


Ik had een tijdje geleden dit patroon al voor dit gepint (pinterest), en ik kon het zowaar nog terugvinden ook.   Het is het gratis patroon 5 in 1 Shark Attack van "Ea1701".  Naast de orca en de dolfijn staan er ook de patronen voor een haai, goudvis en zeehond. Plus dit eerdere patroon voor een walvis






Ze zijn gehaakt met een dubbele draad van Catania katoen. Dit was voornamelijk omdat mijn moeder een grote opruimbeurt had gehad, en ik mijn bravo acryl nergens kon vinden... En er zat wat tijdsdruk achter, omdat ik dit weer op het allerlaatste moment bedacht. 



Ze zijn niet helemaal als het origineel geworden, maar dat komt omdat ik het kattenproof wilde maken. Elk onderdeel heb ik eraan gehaakt, zodat ik nergens iets hoefde te naaien, op deze manier hoop ik dat het niet zo makkelijk gesloopt zou kunnen worden. 


Maar dat was achteraf gezien helemaal niet nodig... Seger vond ze te leuk en besloot dat ze de boekenkast mochten opfleuren. Gelukkig had Poes niks door! 



2 opmerkingen: