Knalkleuren kussen

Onlangs gingen we weer even een weekje naar Breskens. En omdat ik nog steeds heeel druk aan het stempelen ben met de lapjes van Diana, 




heb ik besloten om de vingerhoedjesquilt thuis te laten, en me te focussen op één project: een kussen. Want die ontbreekt nog in mijn kamer, en wil ik al echt een hele tijd maken! En een week is perfect om zoiets te doen, even iets tussendoor.

Dus ik heb mijn knalkleurtjes maar eens uit de la getrokken. De knalkleurtjes die ook voor Sublime Seasons gaat worden, en als ik ooit de Simple Life van Anni Downs ga beginnen, worden het ook die kleurtjes.

Knal, knaller, knalst.

Wiej!


Na zo'n 130 vierkantjes tekenen, die een heel doosje in beslag namen, had ik de voorbereidingen net op tijd klaar voor Breskens.



En daar is het me gelukt om de voorkant van het kussen af te krijgen!!! Vooral de stitchery was weer erg leuk om te doen.

Tadaaa!


Lekker fleurig! Hier is ie nog een keer over de bank gedrapeert:


Ook leuk natuurlijk. En op de bank!


Waarom kan ik nou nooit kiezen welke foto's ik plaats... 

Maar goed, ik ben er erg blij mee in ieder geval, en kan niet wachten tot ie klaar is! Ik moet nu voor de achterkant weer aardig wat vierkantjes aan elkaar zetten, dus ik ben nog wel even bezig (langer dan ik verwacht had trouwens, maar ik blijf een eeuwige optimist), en dan ga ik weer verder met de vingerhoedjes en sterretjes! Maar dit is wel even leuk tussendoor, omdat je al eigenlijk meteen resultaat ziet! 

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit. Een kleurrijk en zonnig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful, such a fun and happy cushion :-) I love the hearts your mother is doing, it will be a very special quilt when it is done.

    BeantwoordenVerwijderen