Klein tussendoortje

Tja, dit was eigenlijk bedoeld voor moederdag... maar mijn planning was weer eens veel te optimistisch!


Want ja, je doet toch wel weer langer over zo'n stitchery dan je denkt, zeker wanneer je het stiekem op je kamer moet doen! 


Wat het precies is? Een klein tasje om je sleutels aan te hangen, zodat de sleutels niks kunnen beschadigen! 

Door het lipje omhoog te trekken, gaan de sleutels naar binnen, en door het tasje vast te houden, gaan de sleutels eruit, net genoeg om ze goed vast te kunnen pakken. 

Het patroon staat in "Life of A Bag" van Anni Downs a.k.a. Hatched&Patched. 


Een knalroze achterkantje mocht natuurlijk ook niet ontbreken! Dit lapje is één van mijn Amerika-aankopen (wat ik dus NOOIT meer doe, wat een schrikbarende douanekosten!), Posy van Moda. 


En de binnenkant is ook een leuk rozenstofje. 


Ik vind hem zelf heel erg leuk geworden, en gelukkig was mijn moeder het daarmee eens! Ze is er helemaal blij mee!! 





6 opmerkingen:

  1. Wat heb je die leuk gemaakt zeg! Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Maak je zoiets ook op bestelling?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Francis,

      Dankjewel voor je compliment! Ik maak helaas niets op bestelling, ik vind dat namelijk echt verschrikkelijk om te doen... Als ik iets per sé MOET maken, kan ik mezelf er bijna niet toe zetten, elke seconde die ik eraan werk wens ik dan dat ik iets anders deed... Zeker als ik het ook al een keer eerder heb gemaakt... Sorry! Ik vind het altijd heel knap als mensen dit wel willen/kunnen doen, maar ik zie het echt niet zitten...!

      Verwijderen
  3. handig idee voor die immer rinkelende sleutels! ze zijn ongetwijfeld ook beter vindbaar zo :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens de laatste testen werkt het inderdaad heel erg goed!! :)

      Verwijderen