Lieve Sjaan...

Dit is denk ik wel één van bekendste quilts binnen quiltland: de Dear Jane. Mijn moeder was er ook al mee begonnen, rond de eeuwwisseling, maar het quiltwerk kwam toen even helemaal stil te liggen. Nu ze weer bezig is, kwam uit de stapel UFO's ook dit project weer tevoorschijn... Helaas was het donkerblauw waarin alles was gezet, niet echt heel erg leuk meer. Zeker niet als je om je heen allerlei Dear Jane's ziet met mooie witte achtergrond enzo... Nou ja, dan zit er maar één ding op: overnieuw beginnen. En dat heeft ze gedaan! Nu wordt alles op witte achtergrond gedaan, en verder worden er vooral knalkleuren gebruikt, in willekeurige volgorde. Momenteel ligt het weer even stil, omdat ze nog zoveel andere projecten heeft liggen, maar ik weet zeker dat dat niet lang zal duren!

Ik heb ze zoveel mogelijk geprobeerd om uit te knippen, maar het is lastig omdat ze niet helemaal plat willen blijven liggen, plus bij sommige zitten de sashings er al aan. Dus als het niet helemaal recht is, is het niet mijn moeders schuld, maar die van het fototoestel, haha!













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen