Oma's lentequilt in volle glorie

Oeps... heb ik het een tijdje geleden over Oma's Lentequilt gehad, vergeet ik hem helemaal te showen, nu hij klaar is! Dat heeft een oorzaak: de foto's stonden namelijk op mijn moeder's pc, en die had ik er nog niet afgehaald, en dat was ik natuurlijk ook weer vergeten. Maar hier zijn ze dan alsnog, beter laat dan nooit!


Zo hing die toen ze binnen kwamen, zodat oma het meteen zou zien! Dat werkte goed! Ik heb het idee dat hij hier wel heel druk overkomt, misschien door de extra verscherping, dat de takjes op de stof meer naar voren komen, maar in het echt is hij eigenlijk juist heel rustig!




De achterkant is natuurlijk ook heel leuk om te zien, door alle quiltsteekjes!


En het label, ook helemaal klaar! Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over de letters, die staan schots en scheef, maar het was zulk ienie-mienie werk dat het echt amper te doen was... dus nou ja, het is niet anders. En het label is pas later gemaakt, zodat ie niet meegequilt is, dat is een klein foutje! Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat iemand deze ooit zou gaan stelen/plagiateren :P 

Oma is er in ieder geval heel erg blij mee, en hij hangt nu vol ornaat in de gang, zodat iedereen die binnenkomt hem meteen ziet! 

1 opmerking:

  1. Je mag er trots op zijn. Ik vind je label ook heel leuk gemaakt.
    En laat oma maar lekker pronken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen