Een dagje wezen shoppen


Oeps.... Hihi! 

Gelukkig is dit niet alles wat ik heb gekocht... zelfs niet wat mijn moeder en ik samen hebben gekocht... Nee, we hadden een heel leuk dagje met 5 dames, en dit is de buit van de hele dag!

We zijn naar Amsterdam geweest, een hele reis met de trein, maar wat nou het mooie is: als je vanuit het Centraal Station zo'n 600-700 meter loopt, zitten er twee fantastische quiltwinkels naast elkaar!

Den Haan en Wagenmakers, met heel veel traditionele stoffen, en Birdblocks, met meer moderne/knalkleuren stoffen. Ontzettend verschillend, maar allebei erg leuk!!

Dat is voor herhaling vatbaar...!


Links bovenin, de bruine, rode en één turquoise stofje is van mij, evenals het kleine pakketje met paars erin, en een setje naalden. Het boek links onderin (Promenade Dans Un Jardin Hollandais van An Moonen en Petra Prins) staat al heel lang op mijn verlanglijstje, en wordt een verjaardagscadeau (nog even wachten, ik ben pas in december jarig!).

Mijn nicht was vooral erg blij met de pinguïnstofjes die je in beeld ziet, ze is helemaal gek van pinguïns, en je kunt het wel raden: haar eerste quilt wordt een pinguïnquilt!


We zijn helemaal blij! We hebben pas al onze eerste familie-bee gehouden, en het was ontzettend gezellig! We zijn nu met 8 quilters in totaal binnen de familie! En dan heb ik nog twee vriendinnen die er ook aan gaan beginnen... het virus verspreid zich!

6 opmerkingen:

  1. Jullie hebben super gave stofjes weten te scoren, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik schrok al!!!! Maar gelukkig mag ik het door 5 delen.
    In de vakantie ben ik ook bij beide winkels geweest. Helemaal te gek. Echt een aanrader.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan valt het nog wel mee, h1e? ;) Zeker als je bedenkt dat we bijna allemaal beginnende dames zijn met nog amper lapjesvoorraad ;)

      Wat leuk dat je er ook bent geweest! Ja, ze zijn echt ontzettend leuk, hè? En dat terwijl ze allebei echt ontzettend verschillend zijn!!

      Verwijderen
  3. Wat een gezelligeid. Lijkt me leuk zo'n grote familybee. Ik bee samen met m'n moeder elke week. Is ook heel leuk!
    Jullie hebben een goeie buit binnen gehaald. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is zeker leuk! We hebben net de eerste bee achter de rug, en dat gaan we nu elke maand doen! Het is veel gezelliger als je met meerdere mensen bent :) Al ben je maar met twee ;)

      Verwijderen