Een eerste begin van Tailfeathers en een heel leuk cadeautje

Omdat ik inmiddels de stitcheries van Sublime Season af heb (die show ik over 2 weken), mag ik van mezelf met het volgende stitchery project beginnen! Een tijdje geleden had ik al een post geplaatst over deze quilt, met de kleurencombinatie. Inmiddels ben ik bezig om de hele top voor te bereiden, zodat ik tussendoor niet hoef te stoppen om iets voor te bereiden.

De eerste stitchery-steekjes zijn gezet... en blok 1 zit ook al in elkaar!


Ja, ik weet het, het is heel slecht om de stitcheries al helemaal vast te naaien, omdat het dan nog kan krimpen, maar ik heb het opgemeten bij Sublime Season, en het krimpt eigenlijk zo goed als niet (alleen bij degene met heel veel tekst is het een klein beetje geslonken, maar ook niet noemenswaardig, 2 mm). Ik stitch het ook in een ring, dat werkt ook al mee. Dus ik ga het er gewoon op wagen! 

Maar ik ben erg blij met de kleuren zo, ik denk dat het een goede keuze is geweest! 

Ik heb trouwens ook nog een heel leuk cadeautje gehad van mijn nicht... ik had tijdens Tum's vakantie op haar parkiet Bob gepast, hier links in beeld (rechts een flirtende Joep die Bob af en toe wel interessant vond, maar hem voor de rest negeerde). 



En toen kreeg ik dit schattige doosje als bedankje! Veel te veel natuurlijk... Maar ik ben er wel erg blij mee! Daar gaat binnenkort een leuk project in, maar nu staat ie nog even te showen in mijn kast :) 





1 opmerking:

  1. Wat een leuke stitches. En heerlijk verwend met zo'n mooie doos.
    Ik hoor bijna de parkietjes. Wij hebben er vroeger ook eentje gehad en soms kwam die van mijn oma of van een tante logeren. Ohhhh wat konden ze dan kwetteren, zo gezellig.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen