Hele leuke post!

Via het quiltforum werd er een oproep gedaan voor iemand die restjes rood-wit goed kon gebruiken voor een vingerhoedjesquilt... Nou, dat hoef je natuurlijk geen twee keer tegen me te zeggen! Zodra ik het zag heb ik meteen gereageerd! En zowaar, ik kreeg ze nog ook... Wat een bof!



En wat zijn het toch leuke stukjes!!! Echt elk lapje vind ik schattig! 


Een paar stukjes zijn net iets te klein, maar gelukkig weet mijn moeder daar wel raad mee. Die is momenteel bezig met een driehoekjes restjesquilt in rood-wit, en daar past elk ministukje in! Dus ook zij is heel blij nu! ((ja, die quilt-in-woridng moet ik ook nog steeds fotograferen voor dit blog, dat komt nog!! Er zijn nog zoveel blogposts die ik moet schrijven... ))


En er zat een superschattig briefje bij met allemaal quilttekeningetjes erop! 

Hartelijk dank, Meriam!!! Ik ben er echt ontzettend blij mee!! 

8 opmerkingen:

  1. Wat een berg stofjes! Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken! En dat briefje is wel heel toepasselijk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat briefje is echt fantastisch! En ik zou zeggen, hou dit blog in de gaten, er komt ongetwijfeld weer een update over de vingerhoedjesquilt!

      Verwijderen
  2. Leuk nog meer rood-wit. Hoop snel meer te zien van je vingerhoedjesquilt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeker leuk!!! En ja, ik hoop ook snel verder te gaan.. Ik heb nu twee rijen en een beetje, alleen gaat het momenteel niet zo hard als ik zou willen helaas :( Ik kan de laatste tijd niet meer zoveel doen als ik zou willen door gezondheidsproblemen (migraine-achtige hoofdpijn), dus vandaar... Maar als ik weer wat meer heb ga ik het zeker showen!! De vingerhoedjes zijn mijn favoriete project omdat je het zo makkelijk meeneemt enzo!! Vanochtend weer wat gedaan in de wachtkamer, haha!

      Verwijderen
  3. Hoi Monique wat heb jij er een blogje van gemaakt,ik hoop dan ook ooit je vingerhoed quilt te zien.
    Ik vind het dan ook leuk dat jij blij bent met mijn snippers, ik weet niet of je nu genoeg hebt of dat er nog meer moet zijn ik ben namelijk nog met een big one bezig dat wordt een twee persoons quilt en die is voorlopig nog niet klaar daar zitten donkerde kleuren rood in en ook weer beige-wit dus als je nog te kort komt wil ik daar ook de snippers voor bewaren.Maar dan moet je wel gedult hebben.
    Zo nu ga ik nog eveb verder met jou blog te lezen .
    groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik wat verder ben ga ik 'm zeker showen!!! Superbedankt voor je berichtje!! En ja, alle restjes zijn zeker welkom! Ik vrees dat dit een tien-jarenproject gaat worden, omdat ik echt een grote quilt ervan wil maken (1.40x2.00m), en ik natuurlijk ook nog niet zo snel kan naaien... Dus doe rustig aan! Wel supertof zeg, zo'n grote quilt!!! Ik ben heel benieuwd!

      Verwijderen