Ik ga op vakantie en neem mee....

Dit is de laatste blog die ik deze twee weken zal plaatsen, want we gaan namelijk op vakantie! Ik neem echt heel veel dingen mee, in ieder geval gaat Tailfeathers in de koffer! Dat lijkt me het ideale project om mee te slepen, omdat je dan én stitchery en gewoon patchwork bij elkaar hebt. Ik heb er een paar middagen over gedaan, maar nu heb ik alles al helemaal uitgetekend (met veel dank aan mams die echt heel veel voor me heeft gesneden!), alle 400 vierkantjes, alle streepjes, en ook alle stitchery en applicatie... Poeh! Maar het voelt ontzettend goed om te weten dat ik de top (op de grote log cabins na) aan één stuk door kan patchworken, zonder ergens te hoeven stoppen om iets voor te bereiden. 




Dan gaat er ook een nog onbekend haakproject mee. Ik hoop dat het boek dat ik heb besteld, Everyday Crochet van Doris Chan, op tijd binnen is (dat zal wel niet meer vrees ik), want er staan ontzettend leuke gehaakte kledingstukken in!


 

Ik heb nog 1000 meter aan hele mooie zijde liggen van breipakket.nl (Vergeet Me Nietje - kleur The Student), dat is denk ik wel de kanshebber... Nu maar even kijken welke van de bovenstaande projecten daar het beste bij past. 


En ik zag dat de Wibra nu ook fantastisch acryl overloopgaren heeft, genaamd Fenna! Daar ga ik zeker naar op zoek, omdat je dat soort overlopen normaal alleen in wol hebt, en deze fantastisch zijn voor bovenstaande truien of leuke shawls! En dan ook nog eens 1,79 per bol... Ik zeg: inslaan die handel!!



En dan heb ik uiteindelijk toch voor de sterretjes gekozen om mee te nemen, omdat ik dan een andere techniek erbij heb... Ik vind het wel ontzettend jammer dat ik de vingerhoedjes thuis moet laten, ik ga daarmee niet zo hard als ik zou willen! Ondanks dat ik dat wel heel veel doe in wachtkamers en treinen ;) Maarja, momenteel wil ik ook Sublime Seasons heel graag af hebben, dat begint een beetje te kriebelen, haha! 



Tot over twee weken!!! 

7 opmerkingen:

  1. Prettige vakantie . Geniet ervan , ze zijn voorbij voor je het weet . Ben wel benieuwd wat je allemaal klaar hebt op het eind van je vakantie .
    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel vakantie hoor!!
    En in je koffer moet je ook schone onderbroeken en een dikke trui stoppen.
    Zelf heb ik in mijn vakantie geen steek gezet. Ben benieuwd of het jou gaat lukken enkele werkjes af te krijgen.
    Fijne vakantie, Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me nu al een geweldige vakantie! Ziet er in elk geval nu al productiever uit dan wat ik voor elkaar kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie en geniet van het niets hoeve en alles mag.
    Houd je mams maar in eren ,wat lief dat ze zoveel snij werk voor heb gedaan.
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, je komt tijd te kort ;-) geniet van je welverdiende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je een heel fijne vakantie hebt! Wil je even bedanken voor de inspiratie op jouw blog. Zelf ben ik nog maar een beginnend handwerkster (ben een paar maand geleden begonnen met haken), maar door jouw blog ben ik helemaal verliefd geworden op stitchery! Heb net het boek 'the simple life' besteld. Blijf alsjeblieft nog heel veel mooie dingen plaatsen!

    Liefs, Tamara

    BeantwoordenVerwijderen