Meer bessen en vogeltjes

Ja, ze gaat nu hard! De applicaties zijn inmiddels allemaal gedaan, het is nu vooral de vierkantjes die nog eraan moeten, en dat gaat verbazingwekkend snel! Mijn moeder wil deze quilt ook graag af krijgen, omdat ze daarna aan een nieuw project kan beginnen... een kerstquiltje met applicatie!

Maar goed, hier zijn de foto's van twee blokken!! Inmiddels zit de helft van de quilt ook daardwerkelijk in elkaar, maar daar moet ik nog een foto van maken. Die houden jullie nog tegoed! Inclusief het oogje van de vogel van blok 5!

Dit is blok 4:


En blok 5: 



7 opmerkingen:

  1. Wat is het toch leuk om te zien hoe de berries eruit zien in hele andere kleuren dan wat ik heb gebruikt.
    Heb met mijn quiltjuf al afgesproken dat ik na de bee kom voor het doorquilten. Want daar blijf ik als een berg tegenop kijken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik kan het me voorstellen dat je ertegenop ziet, het is een hele lap!! Ik heb 'm hier nu uitliggen in de keuken, (jaa, deel 6 en 7 zijn nu ook klaar, in recordtempo, en deel 8 is net uitgezocht qua vierkantjes, en het is echt heel groot!! Misschien nog een lesje van Supergoof, die heel erg is voor nonchalant quilten en het ondertussen leuk vinden? ;) ik hoop dat de quiltbee gaat werken, met een stok achter de deur en een lieve lerares, dat moet lukken! Ik hou je blog ook zeker in de gaten, ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden!!!

      Waar ik trouwens ook benieuwd naar ben: hoe is het eigenlijk met je sterrenquiltje? Ik moet zeggen dat ik inmiddels ook het pakketje heb besteld, hij komt over twee weken binnen! Ik vond 'm bij jou zo leuk... Ik kon het niet laten, sorry! ;)

      Heeeeel veel succes met quilten!!!

      Verwijderen
    2. Goed dat je naar het sterrenquiltje vroeg.
      Was hem bijna vergeten. Lag onder mijn berries in de kast. Stilletjes te wachten tot hij gequilt gaat worden. Heb hem er meteen uitgehaald. Want dit moet nu eerst af. Probeer het tenminste. Kan ik meteen oefenen voor het quilten van mijn berries. Blokjes naaien is zo leuk om te doen. Dat ik bijna al het andere zou vergeten.

      Verwijderen
  2. Super gaaf! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoals Marguerite al zegt: het is zo leuk om hem in andere kleuren (fellere) te zien! succes met de laatste loodjes :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! Het is inderdaad heel wat anders...! Veel zullen hem te druk vinden, maar ik vind hem mooi en zelfs mijn moeder kan 'm wel waarderen, dus wat mij betreft: missie geslaagd! Al zijn die laatste loodjes inderdaad zwaar... ;) ze wil 'm afhebben voor onze vakantie, dus ze zit elke avond keihard te werken, haha!!

      Verwijderen