Weer iets verder

Vandaag heb ik twee projecten om te showen! Allereerst ben ik weer verder gegaan met de stitchery van Sublime Seasons, dat blijft echt ontzettend leuk om te doen!


Ik merk dat ik iets meer faalangstneigingen had bij de tekst, omdat die toch echt wel recht moet komen. Deze stitchery is tot nu toe de heftigste, ik ben er echt al een hele tijd mee bezig! Ik heb trouwens ontdekt dat dit rijmpje een stuk is uit een kerstgedicht... dus ik ben nu toch blijkbaar echt een kerstquilt in knalkleuren aan het maken, haha! Ach, niemand die het doorheeft.. toch?

Ook heb ik nu de vlinders voor de Little Quilt Of Love af, en de meeste aan elkaar gezet. Nog een klein beetje, dan is het middenstuk klaar! Dan komt er nog een rand omheen, want hij is maar 30 cm breed, en dat moet minimaal 40 zijn.


Op de één of andere manier lukt het me maar niet om de kleuren goed te fotograferen, die zijn: turqooise, donkergroen en koningsblauw. Op de één of andere manier wordt het hier allemaal een beetje onbestendig blauw. Ach, wie weet lukt het de volgende keer nu eindelijk een keer wel!


3 opmerkingen:

  1. Die stitcherie is zo mooi gedaan. Doe je dit met DMC garen? en hoeveel draadjes?
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! De stitchery is inderdaad met 2 draden gedaan (ik las achteraf pas dat de tekst met 3 draadjes moest..). En gewoon DMC garen! Op de roze na, die is van metallic dmc garen, omdat ze geen fuschia hadden in het gewone assortiment. Dat doe ik nooit meer, metallic garen werkt vreselijk lastig!! Binnenkort (ik denk eind september/begin oktober), komt de rest van de stitcheries online, want ik heb ze inmiddels klaar!!!

      Verwijderen
  2. Dank je voor de uitleg. Nogmaals: PRACHTIG

    BeantwoordenVerwijderen