Cassandra Shawl

Deze ligt echt al een hele tijd in de kast (sinds november vorig jaar), omdat ik niet precies wist hoe ik het moest spannen... hij gaf namelijk ontzettend af qua kleur en dat werd ondanks vele wasbeurten niet minder. Dus ja, dan kun je het niet even op de tuinkussen uitspannen, tenzij je roze tuinkussens wilt (nope, laten we dat maar niet doen). Uiteindelijk heb ik een manier gevonden, ik heb alle puntjes aan een stok geregen en zo laten drogen, zodat de punten eruit zouden komen. Wonderbaarlijk genoeg is dat nog gelukt ook!



Ik heb alleen nog geen foto's kunnen nemen waar ik zelf als paspop fungeer. Maar de bureaustoel doet het ook goed! 



Evenals het bed. 




Ik vind het garen zelf ook heel erg mooi... een beetje een semi-colored kleur, maar niet genoeg dat het storend is. Ik was al hele tijd op zoek naar zoiets. Helaas heb je het eigenlijk alleen met wol, en daar ben ik allergisch voor. Uiteindelijk ben ik bij deze katoen uitgekomen, Araucania Lonco Solid. Ik vrees dat het de eerste en de laatste keer is... ten eerste omdat het vreselijk was om op te rollen, allemaal knopen en halen, en beide strengen waren gewoon verkeerd opgerold. Dit is niet de eerste keer, de vorige keer dat ik ook iets van Araucania was, was het ook niet te doen, terwijl ik daar anders nooit last van heb. Ten tweede vind ik katoen voor mezelf te koud (chronische koukleum). Maar ik vind het resultaat wel echt helemaal geweldig!!



Het patroon is trouwens van LilyGo, mijn favoriete ontwerpster voor gehaakte shawls! Deze heet Cassandra


Hij drapeert ontzettend mooi, al is het wel erg handig om het in de schouder vast te zetten... daar heb ik mijn mooie Mockingjay Pin voor, dan kan ik meteen laten zien dat ik tegen the Capitol ben! Go, Katniss! 



Oké, mijn fangirling krijgt weer de overhand. Niet handig. Ik zal stoppen! Tot de volgende keer! 

PS: Geluga Accesoires, waar ik mijn Mockingjay pin heb gekocht en waar het plaatje vandaan komt, bestaat helaas niet meer... Heel jammer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen