Mijn favoriete blogs

Natuurlijk is rechts een hele bloglijst te zien van blogs die ik volg, een aantal dan, want in bloglovin zijn het er toch al gauw zo'n 500... Tja... Dat zijn gelukkig niet alleen quiltblogs ;-). Maar vandaag wilde ik toch even een paar speciale quiltblogs noemen waar ik heel veel inspiratie uit haal.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Allereerst natuurlijk Supergoof


Die kent denk ik iedereen wel... En ken je haar niet? Klik dan sneeeel op deze link om erheen te gaan, je zult niet weten wat je ziet! Supergoof maakt fantastische quilts, met originele ideeën en prachtige kleurenpalets! 

Hier is haar Love Entwined, ik ben helemaal verliefd op deze kleurencombinatie! 


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als tweede: Katros blog.


Deze blog heb ik pas vanmorgen ontdekt... En ik heb meteen alles gepind op een speciaal voor dit blog aangemaakte pinterest board. Ik ben erg fan van de manier waarop ze stitchery verwerkt met quilten! Ze maakt hele leuke dingen, waaronder stitchery quilts, gewone quilts, tassen en heel veel leuke kussens! Dit is haar nieuwste kussen, en ik vind hem geweldig!


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ellies Quiltplace is ook één van mijn favorieten! 


Zij maakt hele leuke originele dingen, en verkoopt haar patronen ook. Maar ik ben ook helemaal weg van haar kleurgebruik! Hieronder staat een plaatje van haar visjesquilt, erg schattig! 


------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dan hebben we nog Marguerite Maakt Het


Marguerite heeft ook hele leuke dingen, om heel eerlijk te zijn: ik vind echt elk project dat zij maakt leuk! Ze is ook bezig aan een Berries and Bluebirds, ze is nu zelfs al aan het quilten!


------------------------------------------------------------------------------------------------------

En last but not least: Hatched and Patched


Anni Downs van Hatched&Patched is één van mijn favoriete ontwerpers! Ik heb bijna al haar boeken, en zelfs al wat dingen eruit gemaakt! Ze maakt echt hele leuke dingen, al blijf ik van mening dat haar ontwerpen beter uit komen in knalkleuren...! Haar nieuwste project is ook erg schattig, al is het een kerstquilt...


Ik ben heel benieuwd of jullie ook favoriete blogs hebben! Mijn bloglovin lijstje kan altijd uitgebreid worden... ;) 

4 opmerkingen:

  1. Heel hoog op mijn lijstje met favoriete blogs sta jij! Door jou ben ik helemaal verliefd geworden op de Hatched en Patched ontwerpen. Ik ben het met je eens dat het met knalkleurtjes alleen nog maar mooier wordt. Over 2 weken heb ik mijn eerste 'quiltcursus' en ik heb er heeeeeel veel zin in. Dankjewel voor alle inspiratie en ga alsjeblieft nog heel lang door! Liefs, Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, wat een complimenten zeg...!!! Ik groei een halve meter volgens mij, hihi!

      Heeeel veel plezier met je quiltcursus, ik hoop dat je het net zo leuk zult vinden als ik!! Ik was er jaren van overtuigd dat ik het echt niet leuk vond, maar toen ik eenmaal durfde te beginnen werd ik helemaal verslaafd! Ik hoop dat dat bij jou ook gebeurd ;)

      En ja, Hatched&Patched is echt fantastisch! Er staan ook hele handige kleine beginnersprojecten in ;-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. nie je zač, ďakujem vám za zdieľanie si svoje výtvory!

      ((you're welcome, thank you for sharing your wonderful creations! - I hope the translation software works lol))

      Verwijderen