Sublime Season - de stitcheries zijn klaar!!!

Jaaa, ze zijn eindelijk klaar!! De stitches van Sublime Season! En ik ben heel erg blij met het resultaat! 

Ik heb ze even op de regenboogquilt gelegd om te showen, dat maakt het geheel wat vrolijker ;)

Klik op het plaatje voor groter formaat!





En hier zijn ze dan! Alle negen op een rij!!










Nu ben ik bezig met de randen eromheen te zetten. Eerst een rode rand (met mini stipjes) van een halve inch, en dan weer een halve inch rand van dezelfde achtergrondstof. 

En daarna kan ik aan de vierkantjes beginnen... Jippie! 

Ik kon het weer niet laten, en heb nog drie stofjes erbij besteld. Het is van een hele leuke lijn, Folk Tale van Lecien, van dezelfde ontwerpster als Sublime Seasons (Cinderberry Stitches). Dus ja, dan past het er perfect bij!! Ik heb van de tweede rij, de vogelkoortjes, de laatste 3 (limegroen, oranje en rood). Nu nog even wachten tot het pakketje arriveert! Ik heb het via Etsy gekocht, via deze shop. Wel opletten: als je uit Amerika besteld, dat als de totale waarde van het pakket boven de 21 euro is, je er douanekosten bijkrijgt van €18,50!!

8 opmerkingen:

  1. Oh, oh, oh, ohhhhhhh...
    Maar goed dat je me niet kan horen. Hahaha...
    Wat een lieve vogeltjes en zo mooi geborduurd en dan die stofjes die je erbij hebt.....
    Gauw door werken hoor! Ben zo benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahaha, ik hoor je in gedachten! Dankjewel zeg!! ;) Ik ben zelf ook vreselijk benieuwd hoe het gaat worden!!! Ik ben nu eigenlijk vooral met deze quilt bezig, en die mini sterrenquilt (Stella), maar het is toch wel heel veel werk om de randen eromheen te krijgen (en een beetje saai ook, eerlijk gezegd...)! Ik ben nu bijna op de helft. En daarna: knalkleuren vierkantjes! Jeej!

      Verwijderen
  2. wat een snoesjes zijn het geworden! mooie gelijkmatige steekjes ook :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment! Al vrees ik dat het van dichtbij nog niet zo heel regelmatig is... maar ze zijn wel mini, en dat schijnt ook goed te zijn :P

      Verwijderen
  3. Leuke serie!
    Ikzelf ben op hetzelfde achtergrondstofje (althans de lichtbruine blaadjesvariant) dat jij hier gebruikt de Love Entwined aan het maken :-).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gaaaaf! Ik denk dat de donkerder variant van deze stof ontzettend mooi is voor de LE... Mijn moeder heeft de lichtbruine versie ook afgelopen week gekocht, maar dan voor de Dear Jane! Ik heb even gespiekt op je blog, en wow, hij ziet er al supermooi uit! Ik ben helemaal verliefd op je kleurencombinatie!!

      Verwijderen