Berries and Bluebirds: de top is klaar!!!

Ja, eindelijk is het zover... Ik geloof dat mams er onderhand wel klaar mee was, zeker toen ze nog twee borders eraan moest zetten, wat ontzettend saai werk is! Maar het is dan toch gelukt: de Berries and Bluebirds is klaar! De top dan, hè... Kijk, hier is hij:


Ik vind hem zelf zo helemaal fantastisch, hij is zo heerlijk ontzettend knal! De borders komen ook goed uit, met het heftigste turqooise dat ik ooit heb gezien, met heerlijk geel erbij.

Hij is ook erg leuk als ik 'm fotografeer zonder flitser, het wordt ineens glas-in-lood! Met de lieftallige contouren van mijn fotografie-assistente, eveneens maakster van de quilt. Hoi, mam!



Maar goed, het moge duidelijk zijn: ik vind dat ze echt een ontzettend mooie quilt heeft gemaakt! De kleuren komen heel mooi uit, precies zoals ik vanaf het begin af aan al in gedachten had.


Mams vindt de quilt ook mooi geworden, al moet ze nog steeds een klein beetje slikken van al die heftigheid!

Hier komen nog wat cose-ups van de vogeltjes! Geniet ervan! Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!










Binnenkort gaan we hem dubbelen, hij krijgt een leuke achterkant van een ikea dekbedovertrek:




5 opmerkingen:

  1. Zoooooo, die is mooi geworden. Wat een werk zit daar in. En die achterkant van Ikea vind ik ook helemaal super. Geweldig werk. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze quilt bijzonder mooi en kleurrijk. Echt super! En de achterkant wordt zo te zien ook helemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke quilt is het zo geworden. Heel anders als bij mij.
    En de achterkant vind ik ook leuk. Ben bang dat jou moeder sneller gaat dan ik ga en jij eerder resultaat hebt dan ik.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is die super mooi geworden zeg! om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen