Weer wat verder

Het gaat best lekker met patchworken, maar op zich is er niet zo heel veel te showen... Ik ben momenteel vooral bezig om de sashings van Sublime Seasons eraan te zetten. Een heel erg saai werkje! Ik heb er nu 5 klaar, nog 4 te gaan... 


En ik kon het weer niet laten en heb ook vast de 98 vierkantjes geknipt die eromheen komen. 



Wat een kleuren he... Ik ben er helemaal verliefd op! Eindelijk heb ik al mijn knalkleurenstofjes kunnen gebruiken! Ik had er natuurlijk veel te veel... Maar goed, er staat in de toekomst ooit nog een knalkleuren-stitchery-project in de planning, dus de lapjes komen zeker nog op! De grijze lapjes zijn trouwens gesneuveld, ik vond dat de andere kleuren daardoor wat naar beneden worden gehaald 

Ondertussen ook wat stitchery erbij, want dat blijf ik helemaal geweldig vinden! Blok 1 is inmiddels helemaal af, en ik ben bezig met blok 2!


Ik moet de vierkantjes rechts bovenin nog maken, en natuurlijk de stitchery onderin nog. Maar ik vond het voor nu wel leuk om ze zo naast elkaar te leggen om te zien hoe de kleuren worden!


2 opmerkingen: