Blok 2 van de kerstquilt

Mijn moeder is ook hard bezig met haar kerstquilt! Ik denk dat 'ie niet voor kerst af is helaas, maar we kunnen in ieder geval het bovenste stuk ergens overheen draperen ;)


Superschattig, hè? Ik vind de stofjes ook echt superkersterig.


Ik ben ook helemaal weg van de sterren, maarja, sterren zijn dan ook echt mijn ding. Maar ik vind het vooral ook leuk dat ze speciaal sterretjesstof heeft uitgezocht om de sterren mee te maken!


En de applicaties zijn ook geweldig! De groene sterren glinsteren echt :D Hier nog een close-up, waarin je ziet hoe ze het gouddraad om de andere draad heen heeft gestitcht (en rood om zwart bij de letters)!


Die kleine details maken het leuk :D

1 opmerking:

  1. Gorgeous! It will look lovely somewhere even if it isn't finished!

    BeantwoordenVerwijderen