Blok 2 van Tailfeathers

Jaaaa, blok 2 is inmiddels ook af! Ik vind stitchery gewoon zo leuk om te doen... ik wil eigenlijk liever niets anders... maarja, ik heb natuurlijk ook de Hampton Ridge en nog veel andere projecten liggen, dus ik moet me toch een beetje inhouden!


Blok 3 heb ik ook in elkaar genaaid, maar daar moet ik natuurlijk de stitchery nog van doen. Dus nou kan ik precies zien hoe breed het middenstuk van de quilt gaat worden, hij komt op ongeveer 1,10m uit!

Ik ben nog steeds helemaal blij met de kleuren die ik heb gekozen! Al ziet het er op de foto's wat donkerder uit dan in het echt (maar als ik hem nog lichter zou maken, zie je de stitchery niet meer). Het is momenteel ook zo somber en donker buiten, schiet niet op met foto's maken!


Hier is blok 2 nog een keer in volle glorie!


En die vogeltjes blijven toch ook verschrikkelijk schattig... hihi!

3 opmerkingen:

  1. Wat wordt dit toch super mooi! En die stitchery vind ik zo knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! Ik vind hem zo ontzettend prachtig mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gaaf zeg! wat knap ook zeg, zou geen idee hebben waar ik zou moeten beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen