En het laatste blokje

Ik was weer eens te laat... ik had de post van gister nog zullen updaten met het nieuwste blokje, maar ik had per ongeluk een ander blok op de foto gezet... Wat een wazigheid! Dus hier is wel het goede blok, maar eerst natuurlijk een overzichtsfoto van alle 4! Want ze staan zo leuk naast elkaar... ik heb ze zo ook op de tafel gedrapeerd, maar dat geeft toch wat moeilijkheden als je wat wil gaan eten, dus ik vrees dat ze zometeen ergens anders naartoe zullen verhuizen.


Welke ik zelf het leukste vindt? Dat is die met de rode tulpen, het blok links onderin! Waarom weet ik niet precies, maar de kleurencombinatie vind ik geweldig!

Zoals sommigen misschien al is opgevallen, is er iets "fout" gegaan, iets wat ik met de sterrenquilt ook al was vergeten... en nu had beloofd om het niet te vergeten. Maar ik heb een goed excuus: ik was zo druk bezig om de grootst mogelijke stukken stof te bewaren voor de Dear Jane van mams, dat ik vooral zo voordelig mogelijk heb geknipt. En er totaal niet aan gedacht heb dat er in sommige stofjes een patroon zit! Gelukkig zit het in de bruine rand hier nu zo willekeurig, met het patroon dat alle kanten opvliegt, dat het dan ook wel weer goed is. Maar in het vervolg ga ik er toch iets meer op letten..

Hier is blok 4 nog een keer in het groot: 


En nu wachten op het volgende deel! Als het goed is, komt hij vandaag door de brievenbus zetten! Dat is dus vanaf nu de plek waar je me nu kunt vinden!

Update: Kijk eens wat de postbode net heeft gebracht!! Nogal onverwachts was het niet de normale postbode, en daarbij ook nog eens een jonge, modieuze vrouw, dus ik kreeg een afkeurende blik richting mijn neonroze fleecesokken en grijze joggingbroek met sjieke glittertrui. Geheel begrijpelijk aangezien het niet de charmantste combinatie is, maar ik had verwacht dat ik vandaag niemand hoefde te zien, en dat het pakket door de brievenbus zou passen, maar ik heb de grootte van Primarily Quilts van Di Ford onderschat, die ik had meebesteld. Nu ben ik kwijt wat ik wilde gaan zeggen. Dus ik ga maar snel alles bekijken en tekenen en beginnen en helemaal vrolijk zijn!


6 opmerkingen:

  1. Zit ook al in spanning naast de brievenbus, maar heb nog niks mogen ontvangen. Hopelijk morgen.
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook voor je!!! Ik hoorde al van iemand dat zij 'm ook nog niet binnen had... dus duimen maar!

      Verwijderen
  2. Ja, soms zou je willen dat je precies wist hoe laat de post kwam. Vroeger kon je de klok er op gelijk zetten maar tegenwoordig komen ze op de gekste tijden. En volgens mij zijn de postbodes wel gekkere dingen tegen gekomen hoor!
    Maar tsjonge wat een mooie blokken en mooie stofjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, ik ben echt helemaal verliefd op de stofjes! Mijn moeder ook, die gebruikt de restanten voor de Dear Jane :D

      En ja, ze zullen vast wel gekkere dingen tegenkomen, maar volgens mij was dit een nieuwe, dus die moet nog wennen... ;-) En de post is zeker niet meer wat het geweest is... helaas :( Hoeveel dingen het afgelopen jaar al niet zijn kwijtgeraakt of beschadigd aangekomen, en op de vreemdste tijden bezorgd... Zelfs rouwkaarten die nooit zijn aangekomen. Erg jammer!

      Verwijderen
  3. Ik hoop dat ik ze vandaag ga ontvangen. Ik ben ook erg benieuwd. De blokjes zien er weeral erg mooi uit. Veel plezier !
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook heel veel plezier ermee!!! Maar dat komt vast goed ;)

      Verwijderen