En nog meer kerst

Want ja, nu moet ik natuurlijk ook eigenlijk mijn domein nog laten zien. 


Inmiddels hangt de kerstquilt even tijdelijk bij mijn bureau! Later gaat ie naar een andere plek, maar ik vind het zo wel heel kersterig. 


Ook de vogelkooien zijn van lichtjes voorzien natuurlijk! 


En waar normaal mijn kettingen en andere dingetjes hangen, zijn er nu een paar nostalgische, helaas niet zelfgemaakte, kersthangers bijgekomen. 


Ook mijn speciale kerstkaartenslinger mag niet ontbreken! Ik heb al twee kaarten binnen! 


De andere kant van de kamer wordt versierd door een mini kerstboom. 




En ja, waar een kast is, daar kunnen lichtjes langs! 



Kennen jullie deze nog? De sinterklaassuprise die ik van mijn tante heb gekregen, wordt nu ingezet als kussenhoes!


Ook de kast die mijn vader voor me heeft gemaakt (helemaal uit het niets, zelf ontworpen, hout gezaagd, etc - en het vogeltjesbehang was mijn idee!) wordt omhuld door lichtjes, helaas zie je het niet zo goed omdat het licht is (en als het donker is mislukken de foto's). 



Vooral de slee met lichtjes vind ik erg schattig! De waxinelichtjes zijn helaas allemaal nep, maarja, met een rondvliegende parkiet is open vuur niet het allerslimste idee. 


En er staat nog een minikerstboom in de vensterbank. 


Ook hier is de parkietenspeelplaats een beetje opgevrolijkt, dit keer met minibelletjes ;) Helaas heeft Muts 'm nog niet ontdekt! 


Zo, nog even mijn favoriete kerstliedjes opzetten, en dan ben ik er klaar voor! 










2 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke kersterige kiekjes! erg leuk gedecoreerd :0) fijne dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig ziet het er bij jou uit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen