Het begin van de Hampton Ridge!

Na dagenlang wachten voor de brievenbus, kwam de Hampton Ridge precies op het beloofde tijdstip door de deur! Misschien was ik een klein beetje ongeduldig.


Opa en oma zaten bij ons toen het binnenkwam, dus het werd meteen helemaal uitgeplozen welke blokken het precies waren in de quilt, en de stofjes werden uitgebreid bewonderd! Opa en oma waren het dus ook duidelijk eens met mijn keuze voor deze BOM, haha! 


Het eerste blok kostte me ongeveer 4 avonden. Daarna ging het wel ietsje sneller, maar niet veel. Eigenlijk is deze BOM bedoeld voor op de naaimachine, ik geloof dat er nog 3 anderen het ook met de hand doen. 


Maar ik vind met de hand gewoon veel leuker! Dat kun je lekker voor de TV doen met een filmpje erbij ofzo. 


En zo zijn inmiddels 3 blokken klaar! Ik moet de laatste nog even snel doen, voor het volgende deel weer komt! Ik had hem af kunnen hebben, maar ik kwam erachter dat ik iets verkeerd had getekend, dus het duurde even voor dat weer was rechtgezet. 

Het is echt ontzettend leuk om te doen! Het enige jammere is dat ik nu bijna niet meer aan mijn andere projecten toekom... maarja, hij is het waard! 

4 opmerkingen:

  1. Je blokken zijn mooi. Ik ben in ieder geval een van die drie die hem ook met de hand doe, veel leuker. Zit al met smart te wachten op deel 2.
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk!! Dan ken ik ze nu alle drie, haha (nou ja, misschien zijn het er wel meer, maar van zoveel wist ze het zeker :P)! De andere mevrouw is zo lief om de patronen uit te tekenen met zo'n quiltprogramma, als je De Quiltster mailt dan geven ze het door aan die mevrouw en dan stuurt ze de PDF's door!!

      En dankjewel voor je compliment! Ik heb net even je blog opgezocht, en die van jou zien er ook heel mooi uit! Wat is ie toch leuk he :D En wat een snelheid ;)

      Ik sprak de Quiltster zondag, en die zei dat ze al op de post waren, dus dat we 'm maandag of dinsdag zouden hebben... aangezien het nu dinsdag is hou ik met smart de brievenbus in de gaten!! Ik ben heel benieuwd welke blokken we nu gaan krijgen :) Ik hoop iets met geel...

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige blokken en de stoffen vind ik ook super.
    Ben benieuwd naar deel 2.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, de stoffen gaven voor mij zeker de doorslag om deze BOM te gaan doen... ze zijn echt supermooi! En ik ben ook superbenieuwd naar deel 2! Ik vrees dat jullie allemaal even zullen moeten wachten, want ik ben niet zo snel, dus ik zal 'm echt pas eind december af hebben... ;) (zeker deze maand!)

      Verwijderen