Sinterklaas kapoentje....

Het heerlijk avondje is geweest... en het was erg leuk! Omwille van de privacy zal ik geen foto's laten zien, maar het was weer een dolle boel. We hebben een hele uitgebreide, hechte familie, dus er was weer veel geknutseld!



Ik had mijn nichtje getrokken, en speciaal voor haar Despicable Me handwarmers gemaakt. Ze werkt namelijk als forensisch onderzoekster, en moet dus vaak naar hele koude PD's. Maar omdat er momenteel opnames worden gemaakt voor het programma van RTL5, Plaats Delict, vond ik natuurlijk wel dat ze er stijlvol moest bijlopen daar! En ze is helemaal weg van Despicable Me (wie niet :D), dus dat pastte perfect!


En voor mijn moeder heb ik ook een heel leuk cadeautje gekocht... De Engelse dametjes showen het even. 


Het boek Dutch Treat van Judy Garden! Een boek met allemaal Delfts blauwe applique's (meeste reverse applique). En stiekem ga ik er denk ik zelf ook maar een paar blokjes uit maken ;) Ik heb hem via Abebooks besteld, daar was hij het goedkoopst, en binnen 8 werkdagen in huis! 


Ook ik ben niet overgeslagen, en ben verwend met het boek dat al tijden op mijn verlanglijstje staat: Primarily Quilts van Di Ford! Vooral de Phebe is prachtig... En ik heb een hele leuke suprise gekregen van mijn tante!! 


Ja, dat lijkt inderdaad wel verdacht veel op een quilt! Ik vond het zo ontzettend jammer dat ik 'm open moest maken!! 


Mijn tante had hem gemaakt van kerststofjes die ze nog had liggen!!

Er kwam natuurlijk een quiltboek uit zetten, hier rechts te zien ;) 


Paps heeft ook weer leuk geknutseld voor de familie:


Een privéjet voor een tante die per ongeluk een vakantie zonder vliegreis erbij had geboekt. 


En een accupunctuur-knie-prothese! Een tante heeft knieproblemen, en had spelden op haar lijstje staan. Het resultaat is duidelijk :D 

Ik had trouwens niet de enige Despicable Me, wat vinden jullie van deze schattige versie? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten