De top van Sublime Seasons is bijna klaar!!!

Ja, dat ging uiteindelijk nog heel erg snel... de sashings vond ik echt niet leuk om te doen, dus die hoefde ik van mezelf alleen bij nieuwe films te doen, zodat ik niet zo doorhad dat ik het niet leuk vond om te doen, haha! En zo'n 18 nieuwe films later zaten ze er allemaal aan... ik was er zo blij mee dat ik spontaan ben vergeten om foto's te maken. 


En natuurlijk vergat ik ook tussendoor om foto's te maken, want ik had de eindstreep in zicht, dus ik bleef maar vierkantjes aan elkaar naaien! 


Dus nu hebben we een top! Nou ja, bijna een top, want ik moet nog twee randen eraan zetten. 


De sashings zijn uiteindeijk toch wel erg schattig geworden omdat ze zo dun zijn. 


Nog even een paar foto's omdat ik het niet kan laten. 


Vanuit elke hoek.... 


En dit wordt de laatste border! Eerst een inch van de rode stof, en daarna 3 inch van de turquoise stof! Ik had helaas niet genoeg, maar gelukkig stond op de rand welke serie het was, en was er nog 1 webwinkel in Nederland die deze stof ook leverde! 


De achterkant heb ik inmiddels ook gevonden bij Emma's Stoffenkraam, een mooie turqoise knalkleur met nopjes! Ik was zo blij met dit stofje, dat ik helemaal vergeten ben om te kijken naar een mooie randstof die ik op het oog had voor mijn blauwe tegeltjesquilt. Oeps! 

Maar ik ben enorm blij met deze quilt, en trots dat het zo goed is gelukt! Alles pastte zowaar in één keer in elkaar, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt...

Dus je kunt je voorstellen, dat deze quilt een bijzondere naam moest hebben (aangezien dit ook de eerste quilt is die ik heb gemaakt, technische gezien). Ik had een heel lijstje:

Een voliere vol
Knallende vogeltjesdans
De dametjes in het kippenhok
Peren en Veren
Schattigheid in Knalpalet
Een veertje los (variant op: losse draadjes, de naam van dit blog)
Ornithologisch feestgedruis (aangezien het eigenlijk een kerstquilt is, wat ik niet doorhad toen ik hem kocht)
Over duiven en kippetjes
Steekjes en veertjes
Vliegende veertjes
Over-winteren

Welke het is geworden? Je ziet het binnenkort, ik ben het nu op het label aan het stitchen ;) Maar ik ben wel heel benieuwd welke titel jullie de leukste vinden!


6 opmerkingen:

  1. Mooie quilt. Super leuk geworden! Ik vind de knallende vogeltjesdans leuk of een veertje los.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een veertje los was bij mij ook lange tijd favoriet, maar het is toch een andere geworden uiteindelijk... ;)

      Verwijderen
  2. oh wauw wat super mooi geworden! Al je hem ziet wordt je meteen vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! Dat was inderdaad precies de bedoeling, lekker knallend en vrolijk!

      Verwijderen