Een rand en een naam!

Jaaa, nu zit ook de rand eraan! Ik had niet gedacht dat dat nog lastig zou kunnen zijn, gewoon een lange rand en dan naaien maar, maar zo werkte het niet helemaal! Het is natuurlijk wel gelukt met deskundige hulp van mams, en hier is ie dan in volle trots!


Ja, er zitten nog wat vouwen in, mijn strijkkunsten zijn niet helemaal perfect. Maar dat komt vast wel goed, ooit. Voor nu is het prima. 

En de naam... welke van de lijst is het geworden?


Schattigheid in knalpalet! Het kan niet meer veranderen, want ik heb het label al gemaakt. De schattige doodles komen natuurlijk ook weer van Cinderberry Stitches vandaan, van dit gratis patroon voor een tas


Natuurlijk moest er ook even een scheve foto bij. Ik kan het niet laten! 

Nu op naar het quilten... ik had hem al helemaal klaar liggen om het quiltpatroon erop te tekenen, toen me iets opviel... Ik heb namelijk een pen die oplost als je het strijkt, maar het gaat blijkbaar niet altijd even goed, kijk maar:



Deze witte streep is toch echt goed te zien... en dat is niet erg op de achterkant, maar op de voorkant is dat toch echt niet de bedoeling. Dus ik ga nu maar op jacht naar een wateroplosbare pen, misschien werkt dat beter. 

Misschien maar goed ook, want ik weet nog niet precies hoe ik 'm wil gaan quilten! Ik denk in de vierkanten motiefjes van vogels, peren, sterren en rondjes, maar de rand ben ik niet over uit. En of ik ook rond de stitchery's moet quilten... Misschien maar een klein randjes net langs de rode bies. 

Het quiltgaren heb ik al wel in huis, en dat wordt knalgeel! En nog wat turqooise voor de rand, en wit voor in de stitcheries. En dan ook nog wat rood borduurgaren voor een speciaal randje. 

Ik kan niet wachten! 

Wat helaas wel nog even moet wachten is de Hampton Ridge... Sorry, het spijt me heel erg! Maar ik wilde Sublime Seasons toch echt even snel afkrijgen zodat ik kan beginnen met quilten :D Gelukkig is ie al wel helemaal uitgetekend en geordend! 



2 opmerkingen:

  1. O, dit wordt echt een super quilt. Wat een mooi kleur gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat is ie mooi geworden zeg!!!!
    Echt geweldig, heerlijk vrolijk :)
    Nog bedankt voor je mail, ik zal snel even reageren!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen