Etuis vol vrolijkheid!

Weten jullie nog dat ik mijn allereerste project af had, een etui?

Nou, dat was een groot succes! Hierdoor is het eigenlijk een beetje gekomen dat mijn nichten ook zijn gaan quilten... En twee van hen besloten om ook met de etui te beginnen!!


En een tijdje later zijn ze af... nou ja, zo goed als af! Die van Do is helemaal af (de onderste, met de oranje hond), en die van Tum, met de bruine hond, is bijna af. Maar omdat we ze nu toevallig allemaal bij ons hadden, hebben we foto's gemaakt! Met de telefoon, dus het is niet de gebruikelijke kwaliteit, maar dat doet er niet toe :P


Ondanks dat ze allemaal met knalkleuren zijn gemaakt, zijn ze ook weer heel erg anders!! Bij Tum vind ik het zo leuk dat de tekst van de stitchery in allemaal kleuren heeft gemaakt, en bij Do lopen de kleuren aan de voorkant precies in regenboogvolgorde!! Echt geweldig!!


En de achterkant is ook weer totaal anders! Tum heeft een broderie-achtergrondje met bloemetjes, en Do heeft ook allemaal vierkantjes.

Wat zijn ze allemaal geweldig geworden, hè??

4 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk om te zien. Hetzelfde en toch zo verschillend.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk he? Dat had ik zelf ook niet verwacht, we hadden allemaal ongeveer dezelfde stofjes en dan toch zo anders!

      Verwijderen
  2. Yes, they look great - good on them!

    BeantwoordenVerwijderen