HR: de laatste twee

En ja, de laatste twee blokjes zijn ook nog af gekomen! Ruim op tijd, wat me erg meeviel aangezien de maand december altijd veel heftigheid met zich meebrengt!


Kijk, dit zijn ze alle 8! Geweldig, hè?



En de laatste twee zijn inmiddels ook af! 


Nog even gezellig met z'n vieren! Nu op naar maand 3! Ik heb inmiddels het pakket binnen, helaas zijn het ook deze maand weer allemaal dezelfde kleuren... alleen de binnenste crème-kleur is anders. Ik vind het wel jammer, ik ben vooral namelijk heel benieuwd naar de gele en rode kleuren! 

5 opmerkingen:

  1. Wilde je toch even laten weten dat ik, mede dankzij jouw blog, zo enthousiast ben geworden over het quilten dat ik morgen met een basiscursus quilt ga beginnen!! Ben zelf al een tijdje aan het aanrommelen, maar wil nu graag weten hoe ik iets complexere projecten aan kan pakken. Heb er super veel zin in!! Dus bedankt voor alle prachtige foto's, verhalen en inspiratie!
    Groeten, Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt voor je berichtje, dit heeft echt mijn dag helemaal goedgemaakt! Ik las het vanochtend en werd er helemaal blij van!! Echt superleuk dat je ook gaat beginnen! Een cursus is dan zeker erg handig ja, niet alleen om het goed te leren, maar je krijgt ook allerlei handige kleine tips die het allemaal net iets makkelijker maken!! Heeeeeel veel plezier! Heb je toevallig ook een blog die ik kan volgen? ;) Want ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal gaat maken!

      Verwijderen
    2. Blog is in de maak... Ben namelijk al wel een tijdje aan het haken. Als het 'serieus' wordt ben je een van de eersten die het hoort! :) Net alle spulletjes bij elkaar gezocht voor de cursus bij elkaar gezocht... En veel te veel stofjes, want ik kan natuurlijk niet kiezen.. :S

      Verwijderen