Wat kleine haakprojecten


Vandaag wordt het een korte blogpost...  Voornamelijk omdat ik hier geen foto's van heb gemaakt :P

Maaaaar... dit is mijn moeder's nieuwe colsjaal! Gemaakt van Wibra - Fenna wol, waar we helemaal verliefd op waren geworden (je hebt echt gewoon geen acryl garen met mooie overloopkleuren zoals je die in wol hebt). 


Het (gratis) patroon is Puff Stitch Scarf van All About Ami. 

Ook ik ging voor een sjaal, maar dan ietsje anders... Ik vind die van mijn moeder ook helemaal fantastisch, maar ik heb echt een hele grote hekel aan de bobbelsteek, dus ik zag het niet helemaal zitten. Die van mij is van het patroon Porcelain Berries Shawl van Lena Vedotova, ook weer met Wibra Fenna gehaakt, maar dan de regenboogversie. 


Maar zoals jullie zien moet ik nog even doorhaken! Ik heb echt teveel projecten... 

1 opmerking:

  1. Dat is nu eenmaal een nadeel als je creatief bent. Hhaahaa..
    Je vind gewoon te veel leuk om te doen. En als je iets nog niet eerder gedaan hebt wil je het ook kunnen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen