Wat kraamcadeautjes...

Het zou eigenlijk allemaal voor een babyshower zijn, maar helaas kon ik uiteindelijk niet komen! Dus ja, dan krijgt mams maar alles met de kraamvisite! 


Ik moet ook zeggen, ik had geen flauw idee wat een babyshower was toen ik ervan hoorde... dat Amerikaanse gedoe is niet echt aan mij besteedt, en ik wist dat de zwangere dame in kwestie mijn antipathie deelde. Maar uiteindelijk zijn dat allemaal idiote vooroordelen en is het gewoon hartstikke leuk geweest! Nou ja, dat heb ik dan van horen zeggen en de foto's! Ik heb ook een beetje meegeholpen in de organisatie, er zijn leuke dingen verzonnen (babyluiers bekladden enzo).


Ik wilde graag ook iets geven dat "echt" van mij was, iets origineels. En toen ik op Pinterest het idee tegenkwam om applicaties op rompertjes te maken, wist ik meteen dat dat het moest worden! 


De uil was nog vrij lastig omdat er hele kleine stukjes bijzaten... dan vind ik het al gauw niet mooi worden, maar het valt me hier mee! Het patroon komt van Miss Tiina, die speciale vector-bestanden te koop heeft voor digitaal scrappen, maar die dus ook erg goed ingezet kunnen worden als applicatie! 


Er moest ook zeker een tractor in, want paps houdt daar enorm van! Er worden ook hele trektochten gehouden met die dingen schijnt (lees: ik heb niets met alles wat een motor heeft, maar ik probeer wel een beetje te luisteren :P)....


Ik kon het niet laten om een schattig konijntje in het raam te plaatsen. Het mag dan wel voor een stoere jongen zijn, als baby kun je dat gewoon hebben. 

En ja, pinterest heeft zulke leuke ideeën...

Zoals deze cupcakedoos om de rompertjes in te geven! 


Tadaa!! Het lijken net cupcakes zo he? De "topping" zijn bijpassende sokjes. 


En toen zag ik in het hele leuke boek "Haken & Kleur" nog een patroon van een bal. Kan natuurlijk ook niet missen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten