Er was er een jarig...

dat kun je zien, dat is Mams... en daar horen cadeautjes bij! Dit jaar had het wel heel erg een thema, ze heeft namelijk vooral quiltpakketjes en boeken gekregen! En een quiltstandaard die ik de volgende keer zal showen!

En van mij kreeg ze nog twee kleine dingen...


Dig is nummer 1. Ik dacht dat het leuk was om te showen op de stranddeken, maar het werd een beetje druk. 


Aaah, dit is beter! Dit was een speciaal verzoek van mams, ze wilde graag net zo'n sleutelhangerhouder hebben als voor moederdag, voor de sleutels van het vakantiehuisje. Dus het moest natuurlijk ook heel zee-achtig worden! Na wat speuren op het internet heb ik, met wat hulp van photoshop, de stitchery zelf ontworpen. 


De achterkant is ook met een schattig stofje bekleedt. 


Evenals de binnenkant. En dan nu beide sleutelhangerhouders naast elkaar! 


Ook dit minispeldenkussen was een belofte die ik een tijd geleden heb gemaakt... in augustus 2013. De stitchery komt uit het boekje Simple Pleasures, de rest heb ik zelf bedacht. 





Het mag dan een tijd geduurd hebben, hij is afgekomen! 

Oef, al die Franse knoopjes zijn nog best lastig!


Maar dat waren niet alle cadeautjes! Er waren ook nog wat quiltpakketjes! 


Love to Garden van Anni Downs


Antique Rose pakket van de Quiltster


En ja, ook deze is van de Quiltster, Judie's Authentic Miniatures.


En ze kreeg wel een heel speciaal cadeau van tante Evelien... Een hele schattige vilten kip!


Helemaal zelfgemaakt ook... Wat een werk! Maar hij zal zeker hier op de kast blijven staan. Mams heeft namelijk iets met kippen, maar ze weet niet wat precies. 


Wat gereedschap mag ook niet ontbreken, dit is een speciale halve vingerhoed!


En leesvoer! Alle drie de boeken zijn aanraders! 


Plus wat leesvoer van ander kaliber... Al met al een mooie buit, vinden jullie niet? ;)

5 opmerkingen:

  1. piep, dit lijkt me een heel geslaagd feestj met schitterende cadeautjes krnuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was wel een heel leuke verjaardag met zoveel leuke cadeautjes. Heel mooie stofjes ook.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wou dat het mijn verjaardag was en dat dit mijn cadeautjes waren. Wat een verwennerij.
    Nog gefeliciteerd.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben echt super verwend met al die leuke cadeautjes!!

      Verwijderen
  4. Tjonge, ze is goed verwend hoor!
    Maar dat hoort er ook bij :-)
    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen