Weer wat blokjes

Ja, aankomende maand zijn er weer aardig wat blokjes te bewonderen. Mijn enorme achterstand is redelijk ingehaald namelijk! 


Allereerst is hier nog maand 4. Ik geloof dat dit januari was... Oef! Maar het is gelukt, ik heb overwonnen, en wat zijn ze leuk geworden, nou ja, dat vind ik zelf dan natuurlijk. Mijn favoriet van deze maand is toch echt wel de ster!



Deze staat inderdaad al eerder op mijn blog, maar ik zet hem voor de volledigheid er toch maar weer even bij.



Het blijft toch ook erg leuk om te doen, ondanks dat ik helemaal gestresst ben met dat ik alles moet inhalen enzo.


Al moet ik toegeven dat ik inmiddels wel een beetje zat wordt om telkens de buitenste rand te maken - ik had me nooit gerealiseerd dat die allemaal hetzelfde waren!


Wat best wel vreemd is, want ik heb er toch zeker een paar weken naar zitten staren voor ik besloot om mee te doen aan de BOM... Sommige dingen vallen blijkbaar gewoon niet op.

Maar het is niet erg, want ik vind hem nog steeds helemaal fantastisch... vooral als alle blokjes naast elkaar liggen! Maar dat zie je de volgende keer dat ik over de Hampton Ridge praat ;)

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren combinaties, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt heel flink gewerkt Monique :)
    De blokjes blijven leuk om te maken, alleen die rand, die ben ik ook een beetje beu. Het voordeel is wel dat je hem bijna blindelings kan maken.
    Nog veel moed voor de andere blokjes.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat ben je druk geweest zeg!
    Mooie blokken, echt super.
    Fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen