Bijna op de helft!

Van de blokjes dan! Dat is ook wel te zien als je ze uitlegt, want het past bijna niet meer zo op de foto!!


Oef, ik word er meteen weer blij van als ik het zo zie! Sinds deze maand hebben we ook andere stofjes, superleuk!


Vooral die bordeaux rode vind ik fantastisch... en eindelijk een beetje geel erin! Nou ja, geelbruin, de knalgele komt nog!

En, zoals de traditie onderhand geworden is, hier zijn alle blokjes van de maand nog eens apart. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!






5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze mooi, dit gaat een erg mooie quilt worden hoor! Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat lekker, ik loop helaas nog wat verder achter, heb nu 14 blokken klaar. Maar komt zeker goed.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg goed Monique. De blokjes zijn weeral erg mooi.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en wat supernetjes allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen