Gehaakte zonsondergang aan zee

Ik verklaar 'm voor klaar. Dat is ergens ook jammer, want ik heb nog heel wat bolletjes liggen! Maar door een fout die vanaf het begin stelselmatig is gemaakt (3 lossen in de hoek in plaats van 2), is het niet mooi als hij nog groter gaat worden. Waarom zie je zometeen!



Hij ligt voor nu erg mooi op mijn nieuwe kastje. Ik ben nog steeds erg blij met de kleurencombinatie!



Hier zie je die nog extra goed in de hoek. De wol is Online Linie 107 Supersoft, een mengsel van acryl en katoen. Ik heb geen randje eromheen gedaan, omdat ik denk dat dat niet zo goed past. 


Kijk, hier zie je het probleem... In plaats van vierkant is het meer een diamantvorm geworden! De hoeken zijn echt enorm, terwijl het middenstuk smal is. Excuses voor de snoeren en het zonlicht, het lukte even niet beter... Oeps! 



Hier nog een closeup van de hoek. 


Maar ondanks dat vind ik hem wel mooi geworden en vind ik het jammer dat het nu maar een deken van 1.30x1.30 is geworden! 


3 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend! De kleuren zijn perfect en je hebt gewoon een nieuwe vorm voor dekens bedacht;-)

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook mooi!!!! En lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel mooi geworden, en prachtige kleurencombi. Je zou altijd nog van het garen wat je over hebt bijpassende kussens kunnen haken.

    BeantwoordenVerwijderen