Nog meer HR blokjes

Worden jullie het nog niet zat? Ik kan het me voorstellen... maar ik vind ze zelf toch wel heel erg leuk om te zien, en om te maken. Al is telkens dezelfde sterrenrand eromheen wel een beetje irritant aan het worden. Ik kan blijkbaar niet zo goed tegen herhaling, dat is goed om te weten voor een volgende quilt ;)


Deze maand was wel extra leuk... ik ben dol op sterren en mandjes! Dus ik vind deze blokken echt helemaal geweldig!


Bij elkaar vormen de blokken ook echt een hele stapel!


Het past ook net niet meer op de foto!





De volgende maand laat nog even op zich wachten... ik loop voor de verandering weer eens achter... het pakketje kwam wat later omdat ik een boek mee had besteld dat niet met de levering mee kwam. En nu is het allemaal binnen, en merk ik dat ik door gezondheidsproblemen even geen naald meer kan vasthouden... heel erg jammer, ik mis het best wel want dit is echt mijn uitlaatklep. Maar het zal vanzelf wel weer goed komen.

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!! Het verveelt me nog niets hoor, om de blokken langs te zien komen. Word er alleen maar heel enthousiast van! :) Zag op Pinterest dat je ook van lezen/series houdt?? Misschien een tip voor als het naaien nog niet wil lukken (ik wissel het lezen/quilten/haken zelf af... veel te veel hobby's en te weinig tijd.. :S ) de Delirium serie van Lauren Oliver is best heel gaaf! Misschien ken je het al... of denk je: waar bemoeit ze zich mee... maar bedoel het goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen