Vlinders

Dit is een wat oudere quilt. Ooit, met een quiltcursus, kreeg mijn moeder de opdracht om op een vel met bepaalde rasters een mooi patroon te tekenen. Mijn vader kwam er al snel bij kijken, en die heeft toen deze vlinders met bloemen bedacht.


Sorry voor de scheefheid, ik heb hem genomen terwijl ik bovenop de tafel stond. Niet echt erg handig.

Maar dit is mijn moeders eerste (en laatste :P) machinequilt! Het was erg lastig, om alle puntjes op elkaar te krijgen. Het resultaat mag er zijn!

Deze quilt heeft het echter nog nooit verder geschopt dan top zijnde, maar dat heeft een reden: hij is ideaal voor over de parkietenkooi - en het staat dan nog leuk ook! En de parkiet vindt het ook erg leuk omdat hij van de binnenkant op de draadjes van de naden kan knagen. Iedereen blij!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke quilttop. Af zou ook mooi zijn hoor, al heeft de quilttop al een bijzondere bestemming ;-)
    Groetjes Babette.

    BeantwoordenVerwijderen