Een facebookpagina

Er komen wat veranderingen aan! De eerste is een heuse Facebook pagina, die je hier kunt vinden:

www.facebook.com/lossedraadjes

Als je deze leuk vindt, ontvang je meldingen wanneer ik een nieuwe blogpost plaats, plus er zullen vast wel wat updates tussendoor komen :) Ik hoop dat je ook alles gaat zien, want Facebook wil nog weleens bepalen wat je ziet in het nieuwsoverzicht. Als je echt op de hoogte wilt blijven kun je klikken op het pijltje naast "Vind ik leuk" en dan op "Meldingen ontvangen" klikken, dan krijg je een melding als ik wat plaats.

Maar niet alleen dat... ik ben een notitieboekje aan het volkrabbelen over een nieuw ontwerp voor mijn blog. Ik vind het er nu niet zo hip en mooi eruit zien. Ik heb nu eindelijk besloten wat voor kleurenschema ik wil (minimalistisch met veel wit en als accenten aqua en geel en heel misschien fuschia), en heb denk ik een leuk idee bedacht voor de banner en de zijbalk. Ik hoop dat het me gaat lukken! Wens me succes :D En wees niet bang als het blog er wat vreemd uitziet. Het kan even duren voor ik het helemaal onder de knie heb en alles werkt... Maar er verandert verder niets aan de blogposts, en ik heb er dit keer aardig wat in het voren geschreven, dus tot november ongeveer kun je hier elke 5 dagen een nieuwe blogpost vinden!

2 opmerkingen:

  1. Leuk die FB pagina. Hier blijf ik het verloop van de interieurwisseling ook opvolgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Leuk om je ook daar te zien :) ik hoop dat je de veranderingen hier mooi gaat vinden! Helaas zit er nu wat vertraging in, maar uitstel isgeen afstel :)

      Verwijderen