De Quiltparel

Ach, quiltwinkel de Parel... die toch zo heerlijk aan de mooie kust van Zeeuws-Vlaanderen ligt...



waar hele aardige mensen zijn en je zomaar wordt uigenodigd voor een bee. En de week daarop zelfs op de besloten bee!


Waar ze Downton Abbey en Anni Downs lapjes hebben, en lapjes die je niet kunt laten liggen... 


Ook mams kon zich niet zo goed inhouden... 


Waar je zomaar fantastische stitcherynaalden krijgt omdat je vertelt dat je even niet meer kunt patchworken... 


En nog een fantastisch stitcherypatroon erbij krijgt ook! Ik heb 'm meteen overgetekend :D 


En je nog maar even een pakketje meeneemt, gewoon omdat het zo leuk is!


Maar niet alleen dat, je kunt je ogen ook meteen uitkijken aan de quilts die her en der verspreid liggen! Dit is Angel Story van Anni Downs, gemaakt door Ria, de eigenaresse. Ik heb iets teveel close-up foto's gemaakt die ik jullie zal besparen ;) Maar dat komt ook omdat de quilt natuurlijk van Ria is en ik niet met haar kunstwerk ga zitten pronken. 

Kortom, een bezoekje waard, mocht je in de buurt zijn! 

1 opmerking:

  1. ik was er al een paar keer, en dan ga ik steevast nadien iets drinken op het kleine marktpleintje. leuke winkel en leuke plaats!

    BeantwoordenVerwijderen