Gestresste blokjes

Dit is wat mij betreft een juist moment om "oooh..." uit te brengen. Want het is al heel wat zo, hè? 


Nou ja, het lijkt echt heel wat, maar dat betekent niet dat we er al zijn. Nee, want door omstandigheden heb ik weer niet bij kunnen blijven!! Grr... Jullie weten wel wat dat betekent voor de perfectionist in mij. Grote stress! Met vleugjes van pvliegers, nagelbijten en uitstelgedrag. Ja, uitstelgedrag - ik snap het zelf ook niet helemaal.


Deze blokjes ook niet, ze zijn nogal wit uitgevallen. Hmm, apart. Los zijn ze wel de goede kleur!



Oeh, ja, mini-windmolentjes! Verliefdheid en veelvuldig strelen van het blokje is het gevolg. 




Ha, gelukkig, dat zijn er weer 5, nog maar 16 te gaan... Niet om mezelf op te haasten, maar de sashings heb ik allang binnen en de laatste 4 blokken moeten zelfs nog getekend worden.... Aaaaaah stress! Grote stress! Waar ben ik ooit aan begonnen... Maar wat wordt ie toch leuk, hè? :D

3 opmerkingen:

  1. Oooooohhhh !!! Wat ga je goed. Hij wordt/is inderdaad prachtig. Heb hem vandaag nog in het echt bewonderd bij Marcha. Nog heel veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon adem blijven halen, dan komt hij vanzelf af! Ik vind het zo knap hoe je al die hoekjes/puntjes zo perfect hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen