Het midden van de staartveertjes!

Het middelste blok is af! Joepie! En tegelijk jammer... dit is echt de leukste quilt die ik ooit gemaakt heb, en ik zou het best wel jammer vinden als het stitcherygedeelte af is... Het gaat zo hard voor mijn gevoel!


Ik heb ervoor gekozen om de rand om het middenblok het allerknalste kleurtje te doen die ik heb liggen. Dat valt hier niet zo op (ik krijg de kleuren van deze quilt echt niet goed!), maar in de quilt is het echt de eyecatcher!


Er zat wat minder stitchery in dit blok helaas, maar genoeg om me toch een paar avondjes bezig te houden :)


Sorry, ik kon het niet laten, ik laat vast een preview zien van de hele tweede rij :D De volgende post van deze quilt gaat over het laatste blok van deze rij.

3 opmerkingen:

  1. In één woord: GEWELDIG!!!! Vind de kleuren zo al prachtig, als ze in het echt nog mooier zijn moet dat wel helemaal fantastisch zijn!! Ik hoop dat ik ooit, ooit, ooit ook zo iets moois kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen